Zīmols “Laima” radījis pirmo pop-up veikalu Latvijā, kurā var norēķināties ar mīlestības solījumu


Mīlestības dienas noskaņās zīmols “Laima” durvis vēra pirmajam pop-up veikalam Latvijā, kurā varēja norēķināties tikai ar mīlestības solījumu. Pop-up veikals bija atvērts 13. februārī tirdzniecības centrā “Galerija Centrs” no plkst. 16.00 līdz 19.00 un tā sortimentu veidoja gardie, gaisīgie “Laimas” zefīri “Maigums”, savukārt veikala pārdevēja lomā iejutās un apmeklētājus sagaidīja atraktīvais Nauris Brikmanis, savukārt dizaina autore bija Baiba Prindule-Rence.

 

Šogad Latvijā mīlētākais saldumu zīmols “Laima” atzīmē jubileju – 150 mīlestības un salduma piepildītus gadus. “Laima” vienmēr savu mīlestību pie cilvēkiem nogādā caur gardajiem saldumiem, kurus ar īpašu rūpību un sirds siltumu pēc unikālajām “Laimas” receptēm radījuši zīmola meistari. “Laima” – tas ir stāsts par mīlestību. Dāvinot mīlestību, tā tiek saņemta pretī.  Tieši šī iemesla dēļ mēs vakar vērām durvis solījumu veikalam, lai rosinātu cilvēkus laicīgi padomāt par Mīlestības dienu un romantisku veidu, kā iepriecināt sev tuvus un mīļus cilvēkus,” stāsta “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.

 

14 populārākie mīlestības solījumi, kas tika izteikti pop-up veikalā par godu Mīlestības dienai, bija: aizvest mīļoto uz kino, pasniegt mīļotajam gardas brokastis gultā, uzdāvināt mīļotajai ziedus biežāk nekā ierasts, uzspēlēt ar bērniem kopā viņu mīļāko galda spēli, nolasīt bērniem vakara pasaciņu vai nodziedāt miega dziesmiņu, uzdāvināt vecākiem ziedus un pateikt paldies, aizvest mīļoto vakariņās uz jums abiem iecienītu restorānu, uzcept bērniem gardas pankūkas, aizvest mīļoto uz teātri, saplānot kopīgu ģimenes izbraucienu, izbraukt kopīgā velo izbraucienā ar mīļot, uzaicināt draugu uz ballīti, aizvest draugu uz meistarklasi vai radošo darbnīcu un uzaicināt uz kafiju.

 

Pop-up veikala īsajā darba laikā tikai iepriecināti 400 cilvēki un tiks iepriecināti vēl papildu 400 cilvēki, kuriem tiks uzdāvināti mīlestības solījumi. Veikala apmeklētāju atsauksmes:

  • Ir skaisti, ka mūsdienu komercializētājos svētkos ir kaut kas arī sirsnīgs un foršs, ko nevar nopirkt par naudu. Mīlestība ir viena no tām.” (Dina)
  • Tie mazie solījumi ir daudz, daudz vērtīgi, nekā lielais solījums, ko var atlikt un atlikt. Paldies “Laimai” – burvīga akcija.” (Jolanta)
  • Nebiju līdz šim neko tādu pieredzējusi. Unikāls pārsteigums.” (Simona)
  • Ir forša šāda akcija. Galvenais, ka laicīgi! Paldies zīmolam, kas parūpējies, lai rīt man nebūtu galvassāpes, meklējot dāvanu mīļotajai.” (Ojārs)
  • Esmu gatavs apsolīt un darīt jebko, lai tikai sieva priecīga. Un saņemt zefīru kārbu apmaiņā pret solījumu aizvest mīļoto uz teātri – kāpēc gan ne?!” (Aleksandrs)

 

Zīmols “Laima” vēl saldus Mīlestības svētkus! Lai izdodas pārsteigt mīļoto!

 

“Laima” sevī iemieso mīlestības stāstu par sev mīļajiem, vēsturi, vērtībām un savām saknēm. Tā ir vienmēr bijusi Latvijas dzīvespriecīgo un nozīmīgo mirkļu līdzgaitniece, tādēļ, godinot 150 gadu jubileju, “Laima” ar lepnumu turpina šo mīlestības un Latvijas piederības stāstu. “Laimas” sortimentu šobrīd veido vairāk nekā 200 dažādi šokolādes saldumi, turklāt tie turpina pilnveidoties un attīstīties, savukārt 2020. gada otrajā pusē tiks atklāta jauna “Laimas” ražotne Ādažos.