Laima
  • LV
  • RU
  • EE
  • EN
  • Sk
  • LT
Laimas šokolādes muzeju apmeklējuši vairāk nekā 30 000 apmeklētāju

Laimas šokolādes muzeju apmeklējuši vairāk nekā 30 000 apmeklētāju

12.11.2014Jaunumi

Šī gada desmit mēnešos Laima šokolādes muzeju jau apmeklējuši vairāk nekā 30 000 apmeklētāju. Kopš šokolādes muzeja atvēršanas vislielākais apmeklētāju skaits bija šī gada oktobrī, kad muzeju mēneša ietvaros apmeklēja vairāk nekā 4000 apmeklētāju. 80 % no muzeja apmeklētājiem ir vietējie iedzīvotāji, un viena piektā daļa jeb 20 % muzeja apmeklētāju ir tūristi. Kopš muzeja atvēršanas tajā viesojušies viesi no 47 dažādām pasaules valstīm, visbiežāk no Krievijas, Vācijas, Igaunijas, ASV un Francijas.

Lasīt vairāk
Laima šokolādes muzejā ir iespēja sajust Latvijas iedzīvotāju patriotismu

Laima šokolādes muzejā ir iespēja sajust Latvijas iedzīvotāju patriotismu

11.11.2014Jaunumi

Pirms Latvijas valsts svētkiem Laima šokolādes muzejā valda patriotiska svētku noskaņa. Laima šokolādes muzejs vēsta, ka šogad vairojies Latvijas iedzīvotāju patriotisms. To apliecina šokolādes muzeja apmeklētāju veidotās Laima šokolādes tāfelītes, kur katram apmeklētājam iespējams izveidot šokolādes tāfelīti ar nosaukumu, kas sākas ar vārdiem “Es mīlu…”. Šobrīd muzeja apmeklētāji galvenokārt veido nosaukumu “Es mīlu Latviju!” un “Es mīlu dzimteni”, aizstājot līdzšinējo šokolādes nosaukuma topa līderi “Es mīlu mammu”.

Lasīt vairāk
Trīs gadu laikā Selga akcijas ietvaros 39 vājdzirdīgie bērni saņēmuši modernus dzirdes aparātus

Trīs gadu laikā Selga akcijas ietvaros 39 vājdzirdīgie bērni saņēmuši modernus dzirdes aparātus

07.11.2014Jaunumi

Zīmols Selga, turpinot korporatīvās sociālās atbildības iniciatīvu, jau trešo gadu pēc kārtas īsteno akciju “Par īstu bērnību” ar mērķi palīdzēt bērniem ar dzirdes traucējumiem. Akcijas noslēgumā visiem akcijas dalībniekiem pasniegti augstas kvalitātes daudzkanālu digitālie dzirdes aparāti. Kopumā šo trīs gadu laikā zīmola Selga akcijas ietvaros jau palīdzēts 39 bērniem ar dzirdes traucējumiem visā Baltijā. Paplašinot zīmola Selga korporatīvās sociālās atbildības aktivitātes, šī gada pavasarī akcijas “Par īstu bērnību” ietvaros piecām Latvijas slimnīcām tika pasniegta jauna mazuļu sirdspukstus kontrolējoša aparatūra, savukārt šobrīd līdzīga akcija norisinās Igaunijā, kur, pateicoties akcijas “Par īstu bērnību” ziedojumiem, Tartu bērnu slimnīcai tiks sarūpēta bērnu elpošanas aparatūra. 

Lasīt vairāk
Novembra piedāvājumi saldumu veikalos Laima
Zīmols Selga jau trešo gadu pēc kārtas aicina palīdzēt bērniem ar dzirdes traucējumiem

Zīmols Selga jau trešo gadu pēc kārtas aicina palīdzēt bērniem ar dzirdes traucējumiem

22.09.2014Preses relīzes

Zīmols Selga, turpinot korporatīvās sociālās atbildības iniciatīvu, jau trešo gadu pēc kārtas organizē akciju “Par īstu bērnību” ar mērķi palīdzēt bērniem ar dzirdes traucējumiem. Kopumā šo trīs gadu laikā jau palīdzēts 27 bērniem ar dzirdes traucējumiem visā Baltijā. Savukārt šī gada pavasarī zīmola Selga akcijas “Par īstu bērnību” ietvaros piecām Latvijas slimnīcām tika pasniegta jauna mazuļu sirdspukstus kontrolējoša aparatūra. Trīs gadu laikā akcijā “Par īstu bērnību” iesaistījušies gandrīz 6 miljoni cilvēku visā Baltijā. 

Lasīt vairāk