Par 56% pieaug “Laima” piena šokolādes pārdošanas apjomi


Vadošajam konditorejas un uzkodu ražotājam Latvijā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pēc veiktajiem uzlabojumiem mīlētākā saldumu zīmola “Laima” piena šokolādes ražošanas tehnoloģijā, kā arī jaunas piena šokolādes līnijas “Tagad” ieviešanas, 2016. gada pirmajā pusē par 56% palielinājušies piena šokolādes tāfelīšu pārdošanas apjomi salīdzinājumā ar šo pašu periodu pērn.

“Šā gada sākumā “Laima” iepazīstināja ar jaunu, modernu un īpaši maigas struktūras piena šokolādes līniju “Tagad”, kas veidota no augstākās kvalitātes piena šokolādes apvienojumā ar drosmīgām un pārsteidzošām garšām. Šokolādes cienītāji īpaši novērtējuši piena šokolādi ar sprakšķošo zemeni – tas ir viens no iecienītākajiem “Laima” jaunajiem produktiem,” skaidro “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Šobrīd “Tagad” līniju veido 90 g šokolādes tāfelītes ar sešām garšām – klasiskā piena šokolāde, piena šokolāde ar sprakšķošo zemeni, banānu kraukšķiem, sāļo karameli, popkornu un drupinātiem lazdu riekstiem, kā arī 220 g tāfelītes ar divām garšām – piena šokolāde ar rozīnēm un drupinātiem lazdu riekstiem, kā arī ar veseliem lazdu riekstiem. Līniju paplašinot, “Laima” jau no jūnija piedāvā jaunus “Tagad” produktus – rīsu un sāļās karameles piena šokolādes bumbas. Visi “Tagad” produkti pieejami  lielākajās tirdzniecības vietās.

Jau ziņots, ka “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda atbalstu veica uzlabojumus “Laima” piena šokolādes ražošanas tehnoloģijā un procesos. Ieguldot 1,5 miljonus eiro, tika iegādātas jaunākās paaudzes iekārtas, kas paredzētas vienīgi piena šokolādes ražošanai, sniedzot iespēju radīt vēl nebijušu, izteikti maigu piena šokolādes struktūru un garšu. Līdz ar ieguldījumiem jaunajās iekārtās, “Laima” iepazīstināja ar jaunu piena šokolādes līniju “Tagad”.

Par “Laima”:

“Laima” ir atpazīstamākais saldumu zīmols Baltijā, kas apvieno visas Latvijas saldumu rūpniecības vēsturi vairāku gadsimtu garumā. “Laima” pērn atzīmēja 145 gadu jubileju. “Laimai” raksturīgo unikālo garšu nodrošina šokolāde, kas pagatavota saglabājot senās prasmes un receptes, kas papildinātas ar mūsdienīgām ražošanas tehnoloģijām un metodēm. Pašlaik “Laima” produktu portfelī ir teju 250 dažādi produkti, kas pieejami Latvijā un ārvalstīs. “Laima” produkcija tiek eksportēta uz 27 pasaules valstīm, tostarp ASV, Kanādu, Ķīnu, Izraēlu, Lielbritāniju, Īriju, Krieviju, Baltkrieviju, Azerbaidžānu, Kazahstānu, Turkmenistānu.

Par “Orkla Confectionery & Snacks Latvija”:

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” (iepriekš “NP Foods”) ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus: Laima, Selga, Staburadze, Ādažu Čipsi un Taffel. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1 000 cilvēki.

Par “Orkla”:

“Orkla” ir tirgus līderis plaša patēriņa produktu, kā arī mazumtirdzniecības, pārtikas, maiznīcu un konditoreju konceptuālo risinājumu piegādē Ziemeļvalstīs un Baltijas reģionā. “Orkla” grupai ir arī stipras tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Indijā, Čehijā un Austrijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā. “Orkla” ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēta kompānija; tā bāzēta Oslo, Norvēģijā. “Orkla” apgrozījums 2014. gadā bija 30 miljardi NOK (3,41 miljardi EUR), grupā strādā 13 tūkstoši darbinieku.