“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” izsludina konkursu šokolādes dizaina soliņa izveidei Rīgā


Vadošais konditorejas un uzkodu ražotājs Latvijā “Orkla Confectionery & Snacks Latvijaaicina māksliniekus pieteikties konkursam par dizaina soliņa izveidi 11. tramvaja pieturvietā „Laima” virzienā uz Mežaparku.

“Latvijā mīlētākais saldumu zīmols “Laima” par godu gaidāmajai Latvijas simtgadei vēlas dāvāt īpašu, šokolādes dizaina soliņu 11.tramvaja pieturvietā „Laima”, Miera ielā. Gadu gaitā, “Laima”, apvienojot visu Latvijas saldumu ražotāju vēsturi un gadsimtu senas tradīcijas, ir kļuvusi par vienu no rosīgās Miera ielas simboliem, tādēļ vēlamies radīt jaunu objektu pilsētvidē, kas sniegs iespēju atvilkt elpu un baudīt šīs ielas radošo atmosfēru,” stāsta Orkla Confectionery & Snacks Latvija” sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša. 

Konkursa dalībnieku uzdevums ir radīt soliņa vizuālo dizainu, kas atspoguļotu zīmola “Laima” šokolādes radīšanas tradīcijasun tā izveides tehnisko risinājumu. Konkurss ir atklāts un tajā aicināta piedalīties jebkura juridiska vai fiziska persona, iesniedzot savu piedāvājumu līdz šī gada 31.martam. Ar detalizētu konkursa nolikumu iespējams iepazīties zemāk.

Šokolādes soliņu 11. tramvaja pieturvietā „Laima” virzienā uz Mežaparku plānots atklāt šogad, Vispasaules šokolādes dienā 11. jūlijā. Kopš 2012.gada  “Laima” ir ieviesusi Vispasaules šokolādes dienas atzīmēšanas tradīciju Latvijā, ik gadu sarūpējot interesantus pārsteigumus un aktivitātes Rīgas iedzīvotājiem un viesiem.

“Laima” ir atpazīstamākais saldumu zīmols Baltijā, kas apvieno visas Latvijas saldumu rūpniecības vēsturi vairāku gadsimtu garumā. Pašlaik “Laima” produktu portfelī ir teju 200 dažādi produkti, kas pieejami Latvijā un ārvalstīs. “Laima” produkcija tiek eksportēta uz 27 pasaules valstīm – ASV, Kanādu, Ķīnu, Izraēlu, Lielbritāniju, Īriju, Krieviju, Baltkrieviju, Azerbaidžānu, Kazahstānu, Turkmenistānu un citām.

 

Nolikums