Investējot 46 tūkstošus eiro, tiek atvērts pirmais “Laimas” veikals Ādažos


Latvijā vadošais šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmums “Orkla Confectionery & Snacks Latvija”, investējot 46 tūkstošus eiro, atvēris Latvijā mīlētākā saldumu zīmola “Laima” veikalu Ādažos. 2018. gadā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” plāno atvērt vēl divus jaunus veikalus Latvijā, kopumā investējot aptuveni 120 tūkstošus eiro.

“Esam patiesi lepni atklāt  jaunu “Laimas” veikalu Ādažos, netālu no Laimas ielas, kur jau šī gada vasarā tiks uzsākta jaunās “Laimas” ražotnes celtniecība. Mēs turpinām stabilu attīstību, investējot gan saldumu un sāļo uzkodu ražošanas pilnveidē, gan arī mazumtirdzniecībā, paplašinot mūsu tirdzniecības kanālus,” stāsta “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Šobrīd Latvijā ir 18 “Laimas” saldumu veikali, no kuriem 12 atrodas Rīgā, bet seši citās Latvijas pilsētās, tostarp Ādažos. Pirmais “Laimas” veikals tika atvērts Rīgā 2002. gadā. “Laimas” saldumu veikalos vienmēr pieejams plašākais  “Laimas”, “Selgas” un “Staburadzes” sortiments, kā arī produktu jaunumi, ar kuriem iepazīstina zinošas pārdevējas. Papildus tam dažos “Laimas” saldumu veikalos ir arī kafejnīcas, kurās var uzkavēties un ļauties saldiem, nesteidzīgiem mirkļiem, baudot karsto šokolādi vai kafiju ar iecienīto saldumu. Gada laikā “Laimas” veikalos tiek pārdoti vairāk nekā 385 000 kg  “Laimas”, “Staburadzes” un “Selgas” saldumu.

“Laimas” saldumu veikalos cilvēki veic izvēli par labu jauniem produktiem, kā arī iegādājas saldumus kā suvenīrus, kuru garša raksturo Latviju, bet dizaini iemieso nacionālās vērtības un vēstījumus. Iecienītākie produkti “Laimas” veikalos ir konfektes “Serenāde”, “Trifele”, “Sarkanā magone” un “Vāverīte”, savukārt populārākā šokolāde ir tumšā 52% tāfelīte, bet no tortēm iemīļotākā ir leģendārā “Cielaviņa”. Tomēr gadu no gada pieaug arī citu saldumu tirdzniecības apjomi, piemēram, pērn par 25% pieauga zefīru tirdzniecības apjomi “Laimas” veikalos, pateicoties segmenta jaunumiem,” papildina Lineta Mikša.

Kā ziņots iepriekš, “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” nākamo divu gadu laikā investēs līdz pat 20 miljoniem eiro jaunās “Laimas” ražotnes būvniecībā Ādažos un zīmola turpmākā attīstībā. Šīs ir vienas no lielākajām investīcijām pārtikas nozarē Latvijā un tās papildina vairāk nekā 16 miljonus eiro, ko pēdējo trīs gadu laikā “Orkla” jau ir ieguldījusi saldumu un uzkodu biznesā.